National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
3D Game in Godot Engine
Trbola, Martin ; Starka, Tomáš (referee) ; Milet, Tomáš (advisor)
Godot is a new opensource game engine. The goal of this thesis is to create a 3D fighting game in this engine, using procedural generation to create levels and enemies. This game was implemented using Godot version 2.1. The procedural level generation is implemented using BSP trees and the procedural enemy generation is implemented by connecting smaller parts together.
Lunar Landing Simulation
Filo, Jakub ; Prustoměrský, Milan (referee) ; Chudý, Peter (advisor)
Cílem této bakalářské práce je vypočítat a vizualizovat optimální sestupovou trajektorii lunárního modulu. Pro tento účel byla s pomocí 3D enginu Godot vytvořena aplikace, která vizualizuje sestupovou trajektorii a polohu lunárního modulu z datové sady. Naměřené souřadnice byly získány digitalizací grafů z letového plánu mise Apollo 11, který publikovala NASA. Následně byla vypočtena optimální trajektorie a tato porovnána s naměřenými historickými daty z přistání na Měsíci mise Apollo 11. S vytvořenou aplikací je možné interaktivně vizualizovat rozdíly mezi optimálními sestupovými trajektoriemi.
Lunar Landing Simulation
Filo, Jakub ; Prustoměrský, Milan (referee) ; Chudý, Peter (advisor)
Cílem této bakalářské práce je vypočítat a vizualizovat optimální sestupovou trajektorii lunárního modulu. Pro tento účel byla s pomocí 3D enginu Godot vytvořena aplikace, která vizualizuje sestupovou trajektorii a polohu lunárního modulu z datové sady. Naměřené souřadnice byly získány digitalizací grafů z letového plánu mise Apollo 11, který publikovala NASA. Následně byla vypočtena optimální trajektorie a tato porovnána s naměřenými historickými daty z přistání na Měsíci mise Apollo 11. S vytvořenou aplikací je možné interaktivně vizualizovat rozdíly mezi optimálními sestupovými trajektoriemi.
3D Game in Godot Engine
Trbola, Martin ; Starka, Tomáš (referee) ; Milet, Tomáš (advisor)
Godot is a new opensource game engine. The goal of this thesis is to create a 3D fighting game in this engine, using procedural generation to create levels and enemies. This game was implemented using Godot version 2.1. The procedural level generation is implemented using BSP trees and the procedural enemy generation is implemented by connecting smaller parts together.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.